Overslaan naar inhoud
Next Step Procurement
  • Startpagina
  • Diensten
    • Quick Scan
    • Diensten
  • Informatie
    • Succesverhalen
    • Kennisdeling
    • Nieuwsfeed
    • Algemene voorwaarde
  • Over mij
  • Contact
  • 06-14 24 24 92
  • Klik hier om je sociale netwerken in te stellen
    Klik hier om je sociale netwerken in te stellen
    Volg ons
  • Aanmelden
  • Contact
Next Step Procurement
      • Startpagina
      • Diensten
        • Quick Scan
        • Diensten
      • Informatie
        • Succesverhalen
        • Kennisdeling
        • Nieuwsfeed
        • Algemene voorwaarde
      • Over mij
      • Contact
    • 06-14 24 24 92
    • Klik hier om je sociale netwerken in te stellen
      Klik hier om je sociale netwerken in te stellen
      Volg ons
    • Aanmelden
    • Contact

    De Tripartiete Overeenkomst

    Efficiënter inkoopproces en sterkere samenwerking
  • Alle blogs
  • Kennisdeling
  • De Tripartiete Overeenkomst
  • 2 september 2025 in
    De Tripartiete Overeenkomst
    Next Step Procurement, Piet Soering

    De Tripartiete Overeenkomst

    Inkoop en supply chain management binnen het MKB staan onder druk: hogere administratieve lasten, stijgende kosten en een toenemende behoefte aan transparantie. Een Tripartiete Overeenkomst biedt hiervoor een innovatieve oplossing.

    Wat is een Tripartiete Overeenkomst?

    Het is een samenwerkingsovereenkomst tussen drie partijen: de inkopende organisatie, de leverancier en een uitbesteder (tussenpartij). Door duidelijke afspraken te maken, worden processen gestroomlijnd en taken & verantwoordelijkheden helder omschreven.

    De voordelen voor organisaties

    • Efficiënter inkoopproces – minder handmatige administratie, sneller bestellen en opvolgen.

    • Verminderde administratieve lasten – uitbesteden van taken bespaart tijd en kosten.

    • Controle & inzicht – ondanks het delegeren behoudt de inkopende organisatie grip via rapportages.

    • Kostenbesparing – door procesoptimalisatie en betere voorwaarden bij leveranciers.

    • Sterkere leveranciersrelaties – samenwerking wordt transparanter en betrouwbaarder.

    Conclusie

    De Tripartiete Overeenkomst is méér dan een contractvorm: het is een strategisch instrument voor procesoptimalisatie en risicobeheersing. Door efficiënter te werken en nauwer samen te werken met leveranciers, kunnen mkb-bedrijven hun supply chain toekomstbestendig maken.

    👉 Vraag aan jou: zou een Tripartiete Overeenkomst ook jouw organisatie helpen om tijd en kosten te besparen?


    Ready for the next level

    in Kennisdeling
    De Tripartiete Overeenkomst
    Next Step Procurement, Piet Soering 2 september 2025
    Deel deze post
    Onze blogs
    • Succesverhalen
    • Kennisdeling
    • Nieuws
    • Reis
    Data Driven Decision Making
    Het Kompas voor Zakelijk Succes

    Ontworpen voor bedrijven

    Gedreven om organisaties sterker en toekomstbestendig te maken. Met pragmatische interim-oplossingen en datagedreven procesinrichting worden MKB-bedrijven geholpen hun prestaties te optimaliseren. De aanpak is speciaal ontworpen voor kleine en middelgrote ondernemingen die grip willen krijgen op vandaag én voorsprong willen nemen op morgen.

    "Are you ready for the Next level?!"


    Next Step Procurement
    Knik 6
    7591PZ Denekamp
    Overijssel Nederland

    06-14 24 24 92
    info@nextstepprocurement.nl
    KvK: ​96272171
    BTW:  ​NL003775047B64
    Bank: NL88 KNAB 0776 2181 23

    Social media



    We gebruiken cookies om je een betere gebruikerservaring op deze website te bieden. Cookiebeleid

    Alleen het essentiële Ik ga akkoord